A díjnyertes Salesforce tanácsadó, a United Consult nemzetközi példákon (Forma-1, FedEx, Heathrow, Casey’s) keresztül mutatja be, mire képes a Data Cloud, az Agentforce és a Marketing Cloud – hazai enterprise cégek számára is. Regisztrációhoz kötött szakmai webinár dedikáltan marketing, CRM, IT és digitális transzformációs vezetőknek.
A nagyvállalatok számára az egyik legnagyobb kihívás ma, hogy a széttagolt, külön rendszerekben tárolt adatokat egységes, valós idejű ügyfélképpé alakítsák. A több mint ezer alkalmazást használó szervezeteknél az adatok gyakran beragadnak a háttérrendszerekbe – ez pedig nemcsak lassítja az innovációt, de rontja az ügyfélélményt is.
A webinár során nemzetközi sikersztorik – többek között a FedEx, Heathrow és a Casey’s – segítségével mutatjuk meg, hogyan használható a Salesforce az adatok aktiválására, és miként képes egyetlen platformon keresztül megalapozni a megbízható AI használatát – akár több tízezer vagy milliós nagyságrendű B2B és B2C ügyfélkapcsolat kezelésében is.
A webinár során választ adunk:
Fedezd fel, hogyan válik az adat a jövő vállalatainak legnagyobb erőforrásává – nem elméletben, hanem éles, globális példákon keresztül.
A Forma-1 a Salesforce-szal közösen épített egy adatvezérelt marketing ökoszisztémát, amely globális szupershow-vá formálta a versenyeket. A Data Cloud valós idejű integrációja révén személyre szabott tartalmakat, élő statisztikákat és kedvenc pilótára szabott élményeket kínálnak – új szintre emelve a rajongói kapcsolatot.
Egy repülőtér, ahol minden másodperc számít: a Heathrow a Salesforce Data Cloud segítségével optimalizálta az utaskezelést, ügyfélszolgálatot és belső működést. A cél: gyors, kontextus-alapú reakció az adatok folyamatos elemzésével. Az utasok személyre szabott értesítéseket kapnak járatváltozásokról vagy a legközelebbi biztonsági kapukról, így az adatalapú fejlesztések érezhetően gördülékenyebb élményt nyújtottak a helyszínen.
A FedEx új szintre emelte az ügyfélszegmentációt és a visszanyerési stratégiákat. A Marketing Cloud és az AI vezérelt elemzések révén személyre szabott kampányokkal aktiválták újra az inaktív ügyfeleket. Egyedi e-mail kampányokat indítottak kisvállalkozások számára, akik korábban ritkábban szállítottak – az AI-alapú elemzések alapján az ideális időzítéssel és személyre szabott ajánlatokkal sikerült őket újraaktiválni.
A közel 2900 üzlettel rendelkező Casey’s önkiszolgáló üzemanyagot, élelmiszerek és frissen készített ételek (pizza, fánk) széles választékát kínálja. A Casey’s a Data Cloud és a Marketing Cloud eszközeit használta a vásárlói adatok konszolidálására és monetizálására. A dinamikus növekedés kihívása – különböző rendszerekből származó adatok széttöredezettsége – miatt elengedhetetlenné vált egy központosított, skálázható ügyfélélmény-stratégia, amely valós idejű, személyre szabott kommunikációt tett lehetővé minden csatornán.
A bemutatott nemzetközi esettanulmányok a Salesforce engedélyével kerültek feldolgozásra.
Regisztrálj ingyenes Salesforce webinárunkra, és tudd meg hogyan építenek globális vállalatok ügyfélértéket az adatokból?
Kiknek ajánljuk?
Időpont:
2025. május 22. – 10:00 óra
Helyszín:
online
Regisztrálj az űrlap kitöltésével az egyedi csatlakozási linkkért, ha mégsem tudsz részt venni az eseményen, a webinár felvételét elküldjük a megadott e-mail címre!
Több, mint 20 éve egy kis csapat, 16 fős baráti társaság álma valósult meg első sikeres projektünknél, mára 300 tanácsadó kollégával vagyunk jelen partnereinknél. Az IT szakterületek széles skáláját lefedjük, így komplex projektek támogatásában is az élen járunk a telco-, pénzügyi-, egészségügyi-informatika, valamint az energiaszektor területein. Számos magyar és nemzetközi projekt sikeres megvalósításának köszönhetően tudjuk, hogy milyen kihívások merülhetnek fel a különböző méretű és profilú vállalatoknál, így nem csak ügyfeleink, de kollégáink is biztos szakmai hátteret tudhatnak maguk mögött.
2025 © Minden jog fenntartva! United Consult Zrt., UC CRM Solutions Zrt.
A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáit és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak Önnek.
Ezeket a sütiket csak az Ön előzetes beleegyezésével tároljuk a böngészőjében.Eldöntheti, hogy engedélyezi vagy letiltja ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.