Csatlakozz webinárunkhoz és valós példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan forradalmasítja az AI a marketing, sales és ügyfélszolgálat világát a Salesforce rendszerben! Rendhagyó virtuális kerekasztal-beszélgetésünk során az ország leginnovatívabb vállalatainak képviselőit hallgathatjuk meg, hogyan látják az üzleti folyamatok fejlődését a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.
Salesforce webinárunk célja, hogy betekintést nyújtsunk a világ legnagyobb AI eseményén – a Dreamforce-on – bejelentett mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekbe. Ezen kívül valós iparági esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan segíthetnek az AI-megoldások a kkv-knak és nagyvállalatoknak még hatékonyabban működni, ügyfeleket nyerni és megtartani.
A Salesforce a világ egyik legnagyobb felhőalapú CRM-szoftver Könnyebbé teszi a vállalatok számára, hogy több potenciális ügyfelet találjanak, több ügyletet kössenek meg, és teljesen új módon léphessenek kapcsolatba az ügyfelekkel. Az összes termékbe integrált mesterséges intelligenciával a Salesforce segít a vállalat minden dolgozójának produktívabban dolgozni, és kiemelkedő ügyfélélményt nyújtani a személyre szabott kommunikációval.
Webinárunk során iparági szakértőktől kapsz betekintést a kiemelkedően sok oldalú üzleti megoldásokról és a benne rejlő potenciálról!
Az első szekcióban ismertetjük a legfrissebb CRM fejlesztéseket, valamint gyakorlati esettanulmányokon keresztül betekintést nyerhet a nemzetközi CRM és AI megoldások világába. Fedezze fel a legújabb trendeket és innovációkat!
Előadók: Horváth Tibor (Salesforce), Lakatos Balázs (United Consult), Vénkuti Krisztián (United Consult)
A kerekasztal-beszélgetés során a digitális transzformáció és az AI üzleti folyamatokba való integrálását helyezzük fókuszba. Előadóink megosztják véleményüket az AI megoldásokról, automatizálásról és az AI jövőjéről az ügyfélkezelés terén.
Előadók: Hegedűs Ferenc (Yettel), Horváth Tibor (Salesforce), Koralewsky Márk (AutoWallis), Szabó Dániel (E.ON)
Ismerd meg, hogyan segíthet egy Salesforce Service Agent az ügyfélkiszolgálásban! A demó során betekintést nyerhetsz az Agent Builder és Prompt Builder működésébe, a rendelési adatok és telepítési útmutatók lekérésébe, valamint jótállási irányelvek kezelésébe is a Data Cloud segítségével.
Előadó: Gabriela Serbu (Salesforce)
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Regisztráltjaink minden esetben megkapják utólagosan a webinárról készült felvételt!
Több, mint 20 éve egy kis csapat, 16 fős baráti társaság álma valósult meg első sikeres projektünknél, mára 300 tanácsadó kollégával vagyunk jelen partnereinknél. Az IT szakterületek széles skáláját lefedjük, így komplex projektek támogatásában is az élen járunk a telco-, pénzügyi-, egészségügyi-informatika, valamint az energiaszektor területein. Számos magyar és nemzetközi projekt sikeres megvalósításának köszönhetően tudjuk, hogy milyen kihívások merülhetnek fel a különböző méretű és profilú vállalatoknál, így nem csak ügyfeleink, de kollégáink is biztos szakmai hátteret tudhatnak maguk mögött.
Regisztrálj az űrlap kitöltésével az egyedi csatlakozási linkkért, ha mégsem tudsz részt venni az eseményen, a webinár felvételét elküldjük a megadott e-mail címre!
2024 © Minden jog fenntartva! United Consult Zrt.
A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáit és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak Önnek.
Ezeket a sütiket csak az Ön előzetes beleegyezésével tároljuk a böngészőjében.Eldöntheti, hogy engedélyezi vagy letiltja ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.