Kosár

Összesen:
0 pont

Make the most of IT

PONTGYŰJTÉSI ÉS MÁS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok pontokat szerezni?

A lent felsorolt szakmai és közösségi aktivitásaidért cserébe tudsz pontokat szerezni, amelyeket az oldalon van lehetőséged UC brandelt termékekre beváltani. Van még egy szuper hírünk! Bár viszonylag széles palettából válogathatsz most is, itt nem állunk meg! Az aktivitások és az elérhető termékek listáját folyamatosan bővítjük, rengeteg ötletünk van még! 🙂 Amennyiben kérdésed van az aktivitásokkal kapcsolatban keress minket a marketing@united-consult.hu e-mail címen.

Új kollégák hivatalos ajánlása

Új IT-s végzettségű és/vagy IT-s tapasztalattal rendelkező kolléga hivatalos ajánlása, abban az esetben is, ha nem végződik az ajánlott felvételével a folyamat.

100 pont

Részvétel UC-s szakmai eseményen

Részvétel belső szervezésű UC-s szakmai témájú rendezvényeken (MeetUC sorozat és a kiválasztott UCafe alkalmak) online vagy offline.

40 pont

Előadás belső továbbképzésen

Előadás szakmai vezetővel előre egyeztetett, belső UC-s szervezésű, legalább 60 perces időtartamú kiscsoportos szakmai tréningen, továbbképzésen.

400 pont

Részvétel marketing kampányokban

Cég képviselete szakmai rendezvényen, szakmai tartalom anyagokhoz, blogbejegyzések írása, amennyiben ez nem a munkakörödhöz tartozik.

160 pont

#OfficeVibes Challenge

Készíts magadról egy irodai képet és oszd meg az UC Facebook csoportjában (UniCon Group)

20 pont

UC Challenge nyertesek

A kihívások során meghirdetett kategóriák nyertesei extra pontokkal gazdagodnak.

160 pont

UC-s Success Story

Dolgoztál egy sikeres projektben, és szívesen megosztanád velünk? A success story koncepciókért most extra pont jár.

400 pont

Szakmai vizsgák

Szakmai vezetőddel előzetesen egyeztetett sikeres vizsgáddal, vagy certificateddel is pontokat gyűjtesz.

160 pont

#socialworthy challenge

Új hosszú távú challenge-re hívunk Téged, melyben a részvételt akár 160 UC ponttal díjazzuk!

A #socialworthy challenge-et azért hoztuk létre, mert szeretnénk megmutatni a publikus Social Media felületeinken, hogy milyen klassz közösség a miénk. Elértél egy szakmai sikert? Publikálnál egy szakmai véleményt vagy blogbejegyzést? Büszke vagy a sportteljesítményedre, esetleg nekivágsz idén a Balaton átúszásnak, vagy készülsz az UltraBalatonra? Esetleg kikapcsolódsz a csapatoddal vagy pár kollégáddal és készül egy szuper kép?

Ha úgy gondolod, hogy szívesen megosztanál a követőinkkel valami érdekes tartalmat a United Consult nyilvános Facebook, Linkedin, TikTok vagy Instagram felületén, akkor küldd el nekünk a marketing@united-consult.hu e-mail címre, vagy postold #socialworthy hashtaggel a UniCon Group-ba a Facebook-on. A képes tartalmak beküldése esetén szerepeljen valamilyen formában az UC logó.

Pontozás:

Szakmai előadás: 400 pont
Szakmai tartalom, vélemény vagy blogbejegyzés: 160 pont
Kiemelkedő sporteredmény: 100 pont (profi sport versenyeken való szereplés)
Szakmai siker publikálása: 80 pont
Hobbysport képek: 40 pont*
Csapatépítő képek: 10 pont, minden képen szereplő részére jóváírjuk*

*Hobbysport valamint csapatépítő eseményeken készült képek esetén havi 5 db kép/fő beküldésére van lehetőség, valamint egy csapatépítő eseményen 1 db képet/fő tudunk befogadni. A képeken szereplő kollégákat Facebook Group post esetén tag-elni kell, amennyiben e-mailen küldöd nekünk, akkor írd le nekünk a nevüket.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni a rendszerbe?

Amennyiben a jelszavaddal van probléma azt javasoljuk, hogy a bejelentkezés alatt található elfelejtett jelszó gombra kattintva állíts be magadnak egy újat. Ha más okból nem tudsz belépni, screenshotold le a hibaüzenetet, és küldd el nekünk a marketing@united-consult.hu címre. Amint kinyomoztuk a probléma okát jelentkezünk.

Hol tudok új jelszót megadni?

A bejelentkezés menüpontban az elfelejtett jelszó gombra kattintva pár percen belül kapsz egy megerősító kódot e-mailben, ezzel a kóddal tudsz majd a gomb megnyomásakor betöltő ablakban új jelszót állítani.

Mi a rendelés folyamata? Hogyan tudom átvenni a rendelésem?

Sikeres rendelés esetén pár percen belül kapsz egy visszaigazoló e-mailt, és hozzánk is megérkezik a rendelési értesítő. Ezután a marketing csapat egy tagja felveszi veled a kapcsolatot e-mailben, vagy a HR rendszerben megadott telefonszámon, és egyeztetjük a továbbiakat.

Hova forduljak, ha nem megfelelő pontszámot látok bejelentkezés után?

Lehetséges, hogy az integráció és a technika ördöge van a dolog mögött, de az is előfordulhat, hogy új pontjaid még nem kerültek jóváírásra. Vedd fel velünk a kapcsolatot a marketing@united-consult.hu-n és kinyomozzuk.

Mit tegyek, ha rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Írd meg nekünk a marketing@united-consult.hu e-mail címre, hogy mit rendeltél, valamint azt is, hogy nagyságrendileg mikor, és intézzük a többit. 🙂

Egyéb kérdésem van, kit keressek?

Ha olyan kérdésed van, amelyre az oldalon nem kaptál választ, keress minket a marketing@united-consult.hu e-mail címen.

Az UC Store csapata

Hegedűs-Cser Lilla

 

Kutics Alexandra

 

Orosz Fanni