A marketingfolyamatok automatizálása során az adott cégre vagy üzleti területre szabott szoftverekkel váltjuk ki a korábbi, jellemzően monoton munkafolyamatokat. Ezzel nem csupán időben, hanem a munkaszervezést illetően is hatékonyabbá tesszük a projekteket, hiszen jelentős humánkapacitást szabadítunk fel, mely így más feladatokra is bevethető. Automatizálhatjuk például az e-mail marketinget, a közösségi médiában való megjelenéseket és akár a hirdetési kampányokat is. Az említett praktikus szempontokon túl azzal is növelhetjük egy-egy marketingkampány hatékonyságát, hogy az adatalapú automatizáció révén személyre szabott élményt nyújtunk ügyfeleknek. A technológia alkalmazása úgy ideális, ha előzőleg megvizsgáljuk, hogy az adott cég milyen kihívásokra keres válaszokat. Van ugyanis, aki inkább az ügyfélkörét szeretné bővíteni, míg más inkább a meglévő ügyfelek elkötelezettségét akarja tovább erősíteni. Az automatizáció mindkét feladatban a segítségére lehet a cégeknek, melyek többsége – tapasztalataink szerint – az elmúlt években valóságos adatkincseket halmozott fel, ám azokat egyelőre nem tudja igazán hatékonyan felhasználni üzleti céljai elérése érdekében. Munkatársaink több mint két évtizedes szakmai tapasztalattal a hátuk mögött rövid időn belül munkára bírják az adatokat, vagyis a megbízók egyedi igényeire szabják azokat az innovatív megoldásokat, szoftvereket, melyek 2022-ben az üzleti IT világát is mozgásban tartják.
Az IT-szakterületek széles skáláját lefedjük, így gyorsan és hatékonyan pótoljuk a meglévő csapatokból esetlegesen hiányzó kulcskompetenciákat. Kollégáink átfogó tapasztalattal rendelkeznek a marketing automatizáció területén, így szinte észrevétlenül integrálódnak a csapatba. Számos hazai projekt sikeres megvalósításának köszönhetően tudjuk, hogy milyen kihívások merülhetnek fel a különböző méretű és profilú vállalatoknál, így nem csak ügyfeleink, de kollégáink is biztos szakmai hátteret tudhatnak maguk mögött.
A United Consult nem csupán egy „egyszerű” szoftveres megoldást kínál az ügyfelei számára, hanem az adott cégre, illetve a kitűzött üzleti cél hatékony elérésére szabott, komplex rendszert. Ennek éppúgy része az adatbázisok előzetes felmérése, tisztítása, az automatizációs rendszer kialakítása és integrálása a már meglévő üzleti, illetve IT-folyamatokba, mint a tesztelés, a rendszer használatával kapcsolatos képzés és a későbbi folyamatos supportálás is. Az elvégzett munka eredményeként megbízóink képesek lesznek arra, hogy maximáisan kihasználják a 21. századi marketingautomatizálás előnyeit és a lehető leghatékonyabban használják fel adatkincseiket, ezzel pedig jelentős versenyelőnyre tegyenek szert a piacon. Tanácsadói csapatunk megfelelő tapasztalattal és tudással segíti ügyfeleinket a marketingautomatizálás folyamatának minden fázisában.
Miért válaszd a tesztautomatizációt?
Segítünk Önnek kiválasztani a megfelelő fejlesztési irányokat és megoldásokat, a szükséges. Salesforce-termékeket és -technológiákat a sikeres marketingautomatizálás érdekében.
A marketingautomatizálás révén – csak hogy néhány előnyt említsünk – a cégek személyre szabottan szólíthatják meg meglévő és potenciális ügyfeleiket, egyszerűbbé és pontosabbá válik a nyomon követés, jelentősen rövidülnek az értékesítési ciklusok. Ezek kétségtelenül pozitív változást hoznak a vállalkozások életébe, ám a kitűzött célok eléréséhez nem elég csupán egy szoftvert vásárolni, hanem ennél sokkal komplexebben kell gondolkodni. Ahhoz ugyanis, hogy a folyamatok automatizálásába befektetett összeg minél előbb és minél nagyobb hatékonysággal megtérüljön, szakértő segítségre is szükség van. Sok cég esetében nem gazdaságos vagy talán – a területre specializálódott szakemberek híján – nem is megvalósítható, hogy alkalmazotti státuszban marketingautomatizálási tanácsadót alkalmazzon. Számukra ideális megoldás lehet, ha külsős segítséget kérnek és a szakértő tanácsadást szolgáltatásként veszik igénybe a United Consulttól. A marketingautomatizálási tanácsadó nemcsak a technológia bevezetésében és az automatizált kampányok beállításában segít, hanem gondoskodik arról is, hogy ezek a kampányok a lehető legjobb eredményeket érjék el.
A marketingautomatizálási rendszerek olyanok, mint az autók: úgy lehet kihozni belőlük a maximumot, ha rendszeresen karbantartjuk és szükség esetén tovább fejlesztjük azokat. A teljesítményük az idő múlásával ugyanis csökkenhet, a folyamatosan fejlődő technológia pedig a rendszer meg-megújítását is szükségessé teheti, illetve olykor némi finomhangolásra is szükség lehet az optimális működés érdekében. Csapatunk a megrendelő igényeire szabva, az adott cégre specializált rendszer tökéletes ismeretében végzi el a karbantartással és az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat.
Segítünk Önnek kiválasztani a megfelelő irányt, eszközöket és technológiákat a sikeres tesztautomatizáció bevezetés érdekében