Már használjátok a Salesforce-t, de még mindig csak CRM-ként gondoltok rá? Ideje új szemmel nézni a platformra! Egyre több vállalat fedezi fel, hogyan lehet Salesforce alapokon komplett üzleti folyamatokat digitalizálni, egyedi célrendszerek bevezetése és extra költségek nélkül. Most konkrét hazai példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan válhat a Salesforce vállalati operációs platformmá – nem csak a sales, marketing területek, hanem az egész szervezet számára.

Ha a Salesforce-t „csak” CRM-ként ismered, mi megmutatjuk, hogyan lehet rugalmas, jövőbiztos vállalati működésed motorja.
A világ legnagyobb vállalatai már rég nem csak értékesítésre használják a Salesforce-t, hanem operatív működésüket építik Salesforce alapokon. Digitális platformként a Salesforce képes leváltani különálló rendszereket, csökkenti az üzemeltetési költségeket és felgyorsítja a fejlesztéseket.
Most valós, hazai példákon keresztül láthatod, hogyan használnak vezető cégek egyetlen platformot költségvetés-menedzsmentre, partnerkezelésre vagy logisztikai folyamatok digitalizálására.
Hogyan támogatja a Salesforce a komplex, nem-klasszikus üzleti folyamatokat globális környezetben? A beszélgetés során egy világhírű média szolgáltató ügyfelünk, partner menedzsment esettanulmányát mutatjuk be, valódi rendszerből vett demókkal. Előadók: Vénkuti Krisztián (United Consult), Mátrai Géza (Salesforce)
Ügyfelünkkel a Vantage Towers-el közösen mutatjuk be, hogyan támogatja a Salesforce a költségvetés-menedzsmentet egy telekommunikációs infrastruktúra-szolgáltatónál.
A beszélgetés során szó esik a megvalósítás hátteréről, kihívásokról és arról, hogy hogyan lehet egy már meglévő platformot továbbgondolni új felhasználási területeken. Előadók: Tilly Dóra (United Consult), Sztankóczy Péter (Vantage Towers)
Ügyfelünk az E.ON esettanulmánya alapján bemutatjuk, hogyan támogatja a Salesforce a B2C ügyféligények kiszolgálását, a klímaberendezések készletkezelésétől a telepítésen és karbantartáson át a delivery folyamatok digitalizálásáig. Az demókkal tarkított bemutató jól szemlélteti, hogyan válhat a Salesforce a napi operáció alapjává. Előadó: Stemler Dávid (United Consult)