in-person
hybrid
online

Több mint CRM webinár

Már használjátok a Salesforce-t, de még mindig csak CRM-ként gondoltok rá? Ideje új szemmel nézni a platformra! Egyre több vállalat fedezi fel, hogyan lehet Salesforce alapokon komplett üzleti folyamatokat digitalizálni, egyedi célrendszerek bevezetése és extra költségek nélkül. Most konkrét hazai példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan válhat a Salesforce vállalati operációs platformmá – nem csak a sales, marketing területek, hanem az egész szervezet számára.

2025-11-04
Online
#Salesforce #Platform #Dreamforce #CRM #Digitálistranszformáció

Csatlakozz a webinárhoz!

Ha a Salesforce-t „csak” CRM-ként ismered, mi megmutatjuk, hogyan lehet rugalmas, jövőbiztos vállalati működésed motorja.

A világ legnagyobb vállalatai már rég nem csak értékesítésre használják a Salesforce-t, hanem operatív működésüket építik Salesforce alapokon. Digitális platformként a Salesforce képes leváltani különálló rendszereket, csökkenti az üzemeltetési költségeket és felgyorsítja a fejlesztéseket.

Most valós, hazai példákon keresztül láthatod, hogyan használnak vezető cégek egyetlen platformot költségvetés-menedzsmentre, partnerkezelésre vagy logisztikai folyamatok digitalizálására.

  • Ismerd meg három kiemelkedő sikertörténetünket az energiaipar, a globális médiaszolgáltatás és a telekommunikáció területéről
  • Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.
  • Lépéselőny a versenytársakkal szemben az innovatív technológiákkal!

Agenda

10:00 – 10:20 – Nem csak CRM: Salesforce, mint vállalati operációs platform

Hogyan támogatja a Salesforce a komplex, nem-klasszikus üzleti folyamatokat globális környezetben? A beszélgetés során egy világhírű média szolgáltató ügyfelünk, partner menedzsment esettanulmányát mutatjuk be, valódi rendszerből vett demókkal.  Előadók: Vénkuti Krisztián (United Consult), Mátrai Géza (Salesforce)

10:20-10:40 – Üzleti igényből rendszermegoldás – gyorsan, célplatformon

Ügyfelünkkel a Vantage Towers-el közösen mutatjuk be, hogyan támogatja a Salesforce a költségvetés-menedzsmentet egy telekommunikációs infrastruktúra-szolgáltatónál.
A beszélgetés során szó esik a megvalósítás hátteréről, kihívásokról és arról, hogy hogyan lehet egy már meglévő platformot továbbgondolni új felhasználási területeken. Előadók: Tilly Dóra (United Consult), Sztankóczy Péter (Vantage Towers)

10:40-10:55 – Hatékony B2C operáció Salesforce-szal az E.ON-nál

Ügyfelünk az E.ON esettanulmánya alapján bemutatjuk, hogyan támogatja a Salesforce a B2C ügyféligények kiszolgálását, a klímaberendezések készletkezelésétől a telepítésen és karbantartáson át a delivery folyamatok digitalizálásáig. Az demókkal tarkított bemutató jól szemlélteti, hogyan válhat a Salesforce a napi operáció alapjává. Előadó: Stemler Dávid (United Consult)

Kinek ajánljuk a rendezvényt?

  • Kiknek szól?
    Ha üzleti döntéshozó vagy a digitalizáció, operáció vagy üzletfejlesztés területén, vagy IT fejlesztési vezetőként felelős alkalmazások bevezetéséért, akkor ez a webinár neked szól.
  • Időpont: 2025. november 4., 10:00 - 11:00
  • Helyszín: Online