Közel 20 éves történetünk alatt az eddigi logónk sok fontos időszakon és eseményen végigkísért minket, de közelgő 20. évfordulónk alkalmából fontosnak éreztük, hogy cégünk arculata tükrözze azt a fejlődést, amelyen átmentünk, és képviselje azt az irányt ahová tartunk.

Az elmúlt 5 évben az ügyféligényekre reagálva nem csak cégünk mérete növekedett, de szolgáltatás portfóliónkba is bekerültek a legújabb technológiai újdonságok és folyamatosan figyeljük a piaci változásokat. Ennek köszönhetően meglévő kompetenciáink fejlesztése mellett két új üzletágat is sikeresen elindítottunk, melyek Salesforce CRM bevezetéssel és marketing automatizációval, valamint Big Data és Cloud szolgáltatásokkal foglalkoznak.

“A szakmai sikereken túl kiemelten fontosnak tatrjuk, hogy kollégáink megbízható munkahelyként tekintenek ránk, mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy évek óta jelentősen az IT szektorban tapasztalt trend alatt van cégünknél a fluktuáció. Ez annak is köszönhető, hogy barátságos légkörünknek hála sokan úgy gondolnak ránk, mint egy nagy családra. Szintén nagy hangsúlyt helyezünk az utánpótlás képzésre, így nem csak tapasztalt szakembereknek biztosítunk lehetőségeket, hanem a céghez frissen csatlakozott fiatal kollégák is sikeresen építhetnek nálunk karriert.” – foglalta össze Hegedűs-Cser Lilla, a United Consult marketing vezetője.