A budapesti United Consult cégcsoport tagjaként működő UC CRM Solutions Zrt. a tengerentúlról kapott megkülönböztetett figyelmet az elmúlt napokban! Egyik legfontosabb szakmai partnerünk, az Egyesült Államok és világpiac meghatározó IT-vállalata, a Salesforce ugyanis folyamatosan monitorozza a munkánk minőségét, ennek nyomán pedig két rangos elismerést is kaptunk.
Újabb mérföldkőhöz érkezett cégünk: elnyertük a Salesforce Summit minősítését, amely a világ vezető CRM-platformjának legmagasabb szintű konzultációs partneri elismerése. Valamint immár második alkalommal az Év Implementációs Partnere lettünk ezúttal az EMEA Emerge Market kategóriában. Ez a státusz nem csupán nekünk jelent óriási elismerést, hanem ügyfeleink számára is kézzel fogható előnyöket biztosít.
Az UC már hivatalosan is az iparág élvonalába tartozik
A Salesforce-partnerprogram egy többszintű együttműködési rendszer, amelyben az amerikai IT-cég nemzetközi partnereit szakértelmük, ügyfél-elégedettségük és üzleti eredményeik alapján különböző kategóriákba sorolja. A Summit a legfelsőbb szint, amelyet csak a legkiválóbb konzultációs partnerek érhetnek el. Ez a minősítés nem csupán a technológiai felkészültséget, hanem azt a folyamatos elköteleződést is tükrözi, amelyet ügyfeleik sikere érdekében vállal egy-egy tanácsadó.
A rangos partneri elismerés kihirdetése után alig néhány nappal meghívást kaptunk a Salesforce dublini központjába is. Itt március 5-én Hegedűs-Cser Lilla, a United Consult Marketingigazgatója ünnepélyes kereket között átvehette a Salesforce képviselőitől Az Év Implementációs Partnere díjat – külön öröm számunkra, hogy a kiterjedt, 3 kontinensen 27 országot magába foglaló, EMEA feltörekvő piacok régiójára vonatkozóan. A díj elnyerésével ismét megerősítést kaptunk a szakértelmünkben a Salesforce-megoldások terén, és bizonyíthatjuk elkötelezettségünket az ügyfelek üzleti céljainak támogatásában.
A United Consult cégcsoport, szűkebb értelemben a UC CRM Solutions Zrt. számára ezek a partnerdíjak rengeteg előnyt biztosítanak, melyek legfőbb haszonélvezői végső soron az ügyfeleink lesznek.
Az elismerésekkel az ügyfeleink is jól járnak
A 2025-ben elért legmagasabb szintű elismerések szorosabb együttműködést jelentenek a Salesforce-szal, így közvetlen hozzáférést kapunk a legújabb fejlesztésekhez, innovációkhoz és exkluzív támogatási csatornákhoz. Mindez azt jelenti, hogy ügyfeleink számára a legfrissebb és legkorszerűbb megoldásokat tudjuk biztosítani, ez pedig versenyelőnyt jelent partnereink számára.
A Summit és Az Év Implementációs Partnerei kiemelkedően magas ügyfél-elégedettségi mutatókkal rendelkeznek, ami garanciát jelent arra, hogy projektjeik a legjobb kezekben vannak. Az ügyfelek számára ez gyorsabb és hatékonyabb megvalósítást, valamint a Salesforce platform maximális kihasználását jelenti.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy elértünk a Summit partneri szintet. Nem csak azért, mert rengeteg erőfeszítést tett az egész csapat ennek a megszerzéséért – mind a tudásunk fejlesztése, mind pedig az ügyfelek kiszolgálása terén –, hanem azért is, mert célul tűztük ki, hogy a lehető legmagasabb minőségű, Magyarországon kiemelkedő szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek, és a célunk megvalósítása a legjobb irányba halad. Ezen az úton az első lépésként 2024-ben megkaptuk a CEE régióban Az Év Implementációs Partnere díjat, és tovább haladva 2025-re elértük a Salesforce legmagasabb partneri minősítését, és ismét Év Partnere lettünk ezúttal az EMEA feltörekvő piacain” - fogalmazott Hamar Gergely (CEO), az UC CRM Solutions Zrt. vezetője.
Habár a Salesforce Summit minősítés az iparágban az elérhető csúcsnak számít, azonban számunkra közel sem a végállomás! Továbbra is azon dolgozunk, hogy ügyfeleink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsuk, és a digitális átalakulásban, üzleti céljaik megvalósításában megbízható partnerként támogassuk őket.