ebook
whitepaper
webinar

CRM & AI: Újgenerációs megoldások kkv-k és nagyvállalatok számára

Csatlakozz webinárunkhoz és valós példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan forradalmasítja az AI a marketing, sales és ügyfélszolgálat világát a Salesforce rendszerben! Rendhagyó virtuális kerekasztal-beszélgetésünk során az ország leginnovatívabb vállalatainak képviselőit hallgathatjuk meg, hogyan látják az üzleti folyamatok fejlődését a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.

Csatlakozz a webinárhoz!

Salesforce webinárunk célja, hogy betekintést nyújtsunk a világ legnagyobb AI eseményén – a Dreamforce-on – bejelentett mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekbe. Ezen kívül valós iparági esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan segíthetnek az AI-megoldások a kkv-knak és nagyvállalatoknak még hatékonyabban működni, ügyfeleket nyerni és megtartani.

Friss és releváns információk az AI jövőbeli szerepéről a Salesforce ökoszisztémában.

Esettanulmányok a CRM-be épített AI eredményeiről.

Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.

AI újdonságok technológiai úttörőknek és agilis vállalatvezetőknek.

Hogyan használják más cégek sikeresen az AI-t a CRM rendszerükben?

Lépéselőny a versenytársakkal szemben az innovatív technológiákkal!

Kiknek szól? Üzleti döntéshozóknak, Marketing vezetőknek, Sales vezetőknek, Service vezetőknek, Digitális Stratégáknak, Innovációs szaktértőknek

Időpont: 2024. október 17., 10:00 - 11:15 (Ez az esemény véget ért.)

Helyszín: Online

Megnézem a felvételt
Trusted by
No items found.
10:00

Újgenerációs CRM: AI az üzleti folyamatokban

Az első szekcióban ismertetjük a legfrissebb CRM fejlesztéseket, valamint gyakorlati esettanulmányokon keresztül betekintést nyerhet a nemzetközi CRM és AI megoldások világába. Fedezze fel a legújabb trendeket és innovációkat!

Előadók: Horváth Tibor (Salesforce), Lakatos Balázs (United Consult), Vénkuti Krisztián (United Consult)

10:20

Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az AI-ig.

A kerekasztal-beszélgetés során a digitális transzformáció és az AI üzleti folyamatokba való integrálását helyezzük fókuszba. Előadóink megosztják véleményüket az AI megoldásokról, automatizálásról és az AI jövőjéről az ügyfélkezelés terén.

Előadók: Hegedűs Ferenc (Yettel), Horváth Tibor (Salesforce), Koralewsky Márk (AutoWallis), Szabó Dániel (E.ON)

10:55

Agentforce gyakorlati bemutató (ENG)

Ismerd meg, hogyan segíthet egy Salesforce Service Agent az ügyfélkiszolgálásban! A demó során betekintést nyerhetsz az Agent Builder és Prompt Builder működésébe, a rendelési adatok és telepítési útmutatók lekérésébe, valamint jótállási irányelvek kezelésébe is a Data Cloud segítségével.

Előadó: Gabriela Serbu (Salesforce)

meet the presenters

No items found.

Stratégiai tudás, ami előnyt jelent

Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.

Download your resource!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.