Már használjátok a Salesforce-t, de még mindig csak CRM-ként gondoltok rá? Ideje új szemmel nézni a platformra! Egyre több vállalat fedezi fel, hogyan lehet Salesforce alapokon komplett üzleti folyamatokat digitalizálni, egyedi célrendszerek bevezetése és extra költségek nélkül. Most konkrét hazai példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan válhat a Salesforce vállalati operációs platformmá – nem csak a sales, marketing területek, hanem az egész szervezet számára.

Ha a Salesforce-t „csak” CRM-ként ismered, mi megmutatjuk, hogyan lehet rugalmas, jövőbiztos vállalati működésed motorja.
A világ legnagyobb vállalatai már rég nem csak értékesítésre használják a Salesforce-t, hanem operatív működésüket építik Salesforce alapokon. Digitális platformként a Salesforce képes leváltani különálló rendszereket, csökkenti az üzemeltetési költségeket és felgyorsítja a fejlesztéseket.
Most valós, hazai példákon keresztül láthatod, hogyan használnak vezető cégek egyetlen platformot költségvetés-menedzsmentre, partnerkezelésre vagy logisztikai folyamatok digitalizálására.
Ismerd meg három kiemelkedő sikertörténetünket az energiaipar, a globális médiaszolgáltatás és a telekommunikáció területéről
Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.
Lépéselőny a versenytársakkal szemben az innovatív technológiákkal!
Kiknek szól? Ha üzleti döntéshozó vagy a digitalizáció, operáció vagy üzletfejlesztés területén, vagy IT fejlesztési vezetőként felelős alkalmazások bevezetéséért, akkor ez a webinár neked szól.
Időpont: 2025. november 4., 10:00 - 11:00
Helyszín: Online
Hogyan támogatja a Salesforce a komplex, nem-klasszikus üzleti folyamatokat globális környezetben? A beszélgetés során egy világhírű média szolgáltató ügyfelünk, partner menedzsment esettanulmányát mutatjuk be, valódi rendszerből vett demókkal.
Előadók: Vénkuti Krisztián (United Consult), Mátrai Géza (Salesforce)
Ügyfelünkkel a Vantage Towers-el közösen mutatjuk be, hogyan támogatja a Salesforce a költségvetés-menedzsmentet egy telekommunikációs infrastruktúra-szolgáltatónál.A beszélgetés során szó esik a megvalósítás hátteréről, kihívásokról és arról, hogy hogyan lehet egy már meglévő platformot továbbgondolni új felhasználási területeken.
Előadók: Tilly Dóra (United Consult), Sztankóczy Péter (Vantage Towers)
Ügyfelünk az E.ON esettanulmánya alapján bemutatjuk, hogyan támogatja a Salesforce a B2C ügyféligények kiszolgálását, a klímaberendezések készletkezelésétől a telepítésen és karbantartáson át a delivery folyamatok digitalizálásáig. Az demókkal tarkított bemutató jól szemlélteti, hogyan válhat a Salesforce a napi operáció alapjává.
Előadó: Stemler Dávid (United Consult)
Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.
