Csatlakozz webinárunkhoz és valós példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan forradalmasítja az AI a marketing, sales és ügyfélszolgálat világát a Salesforce rendszerben! Rendhagyó virtuális kerekasztal-beszélgetésünk során az ország leginnovatívabb vállalatainak képviselőit hallgathatjuk meg, hogyan látják az üzleti folyamatok fejlődését a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.

Salesforce webinárunk célja, hogy betekintést nyújtsunk a világ legnagyobb AI eseményén – a Dreamforce-on – bejelentett mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekbe. Ezen kívül valós iparági esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogyan segíthetnek az AI-megoldások a kkv-knak és nagyvállalatoknak még hatékonyabban működni, ügyfeleket nyerni és megtartani.
Friss és releváns információk az AI jövőbeli szerepéről a Salesforce ökoszisztémában.
Esettanulmányok a CRM-be épített AI eredményeiről.
Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.
AI újdonságok technológiai úttörőknek és agilis vállalatvezetőknek.
Hogyan használják más cégek sikeresen az AI-t a CRM rendszerükben?
Lépéselőny a versenytársakkal szemben az innovatív technológiákkal!
Kiknek szól? Üzleti döntéshozóknak, Marketing vezetőknek, Sales vezetőknek, Service vezetőknek, Digitális Stratégáknak, Innovációs szaktértőknek
Időpont: 2024. október 17., 10:00 - 11:15 (Ez az esemény véget ért.)
Helyszín: Online
Az első szekcióban ismertetjük a legfrissebb CRM fejlesztéseket, valamint gyakorlati esettanulmányokon keresztül betekintést nyerhet a nemzetközi CRM és AI megoldások világába. Fedezze fel a legújabb trendeket és innovációkat!
Előadók: Horváth Tibor (Salesforce), Lakatos Balázs (United Consult), Vénkuti Krisztián (United Consult)
A kerekasztal-beszélgetés során a digitális transzformáció és az AI üzleti folyamatokba való integrálását helyezzük fókuszba. Előadóink megosztják véleményüket az AI megoldásokról, automatizálásról és az AI jövőjéről az ügyfélkezelés terén.
Előadók: Hegedűs Ferenc (Yettel), Horváth Tibor (Salesforce), Koralewsky Márk (AutoWallis), Szabó Dániel (E.ON)
Ismerd meg, hogyan segíthet egy Salesforce Service Agent az ügyfélkiszolgálásban! A demó során betekintést nyerhetsz az Agent Builder és Prompt Builder működésébe, a rendelési adatok és telepítési útmutatók lekérésébe, valamint jótállási irányelvek kezelésébe is a Data Cloud segítségével.
Előadó: Gabriela Serbu (Salesforce)
Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.
