ebook
whitepaper
webinar

Adatalapú ügyfélélmény forradalma – Nemzetközi Salesforce sikersztorik

A díjnyertes Salesforce tanácsadó, a United Consult nemzetközi példákon (Forma-1, FedEx, Heathrow, Casey’s) keresztül mutatja be, mire képes a Data Cloud, az Agentforce és a Marketing Cloud – hazai enterprise cégek számára is. Regisztrációhoz kötött szakmai webinár dedikáltan marketing, CRM, IT és digitális transzformációs vezetőknek.

Adatvagyonból versenyelőny – vállalati szinten

A nagyvállalatok számára az egyik legnagyobb kihívás ma, hogy a széttagolt, külön rendszerekben tárolt adatokat egységes, valós idejű ügyfélképpé alakítsák. A több mint ezer alkalmazást használó szervezeteknél az adatok gyakran beragadnak a háttérrendszerekbe – ez pedig nemcsak lassítja az innovációt, de rontja az ügyfélélményt is.

A webinár során nemzetközi sikersztorik – többek között a FedEx, Heathrow és a Casey’s – segítségével mutatjuk meg, hogyan használható a Salesforce az adatok aktiválására, és miként képes egyetlen platformon keresztül megalapozni a megbízható AI használatát – akár több tízezer vagy milliós nagyságrendű B2B és B2C ügyfélkapcsolat kezelésében is.

A webinár során választ adunk:

  • Hogyan alakítható ki egy 360 fokos ügyfélkép több ezer alkalmazás adatainak egyesítésével?
  • Milyen eszközökkel aktiválható az adat a napi működés során – a marketingtől az ügyfélszolgálatig?
  • Miért kulcsfontosságú az adatok megfelelő előkészítése a generatív AI bevezetése előtt?
  • Hogyan valósítható meg az adatokon alapuló automatizálás úgy, hogy az üzleti csapatok is önállóan használni tudják?

Fedezd fel, hogyan válik az adat a jövő vállalatainak legnagyobb erőforrásává – nem elméletben, hanem éles, globális példákon keresztül.

Regisztrálj ingyenes Salesforce webinárunkra, és tudd meg hogyan építenek globális vállalatok ügyfélértéket az adatokból?

Kiknek ajánljuk?

  • Marketing és CRM vezetőknek,
  • IT és Data vezetőknek,
  • Digitális Stratégáknak,
  • Innovációs szaktértőknek

Időpont:
2025. május 22. – 10:00 óra

Helyszín:
online

Regisztrálj az űrlap kitöltésével az egyedi csatlakozási linkkért, ha mégsem tudsz részt venni az eseményen, a webinár felvételét elküldjük a megadott e-mail címre!

Megnézem a felvételt
Trusted by
No items found.

Forma-1: Az adatvezérelt rajongói élmény

A Forma-1 a Salesforce-szal közösen épített egy adatvezérelt marketing ökoszisztémát, amely globális szupershow-vá formálta a versenyeket. A Data Cloud valós idejű integrációja révén személyre szabott tartalmakat, élő statisztikákat és kedvenc pilótára szabott élményeket kínálnak – új szintre emelve a rajongói kapcsolatot.

Heathrow Airport: Valós idejű döntéshozatal napi 200 000 utas szolgálatában

Egy repülőtér, ahol minden másodperc számít: a Heathrow a Salesforce Data Cloud segítségével optimalizálta az utaskezelést, ügyfélszolgálatot és belső működést. A cél: gyors, kontextus-alapú reakció az adatok folyamatos elemzésével. Az utasok személyre szabott értesítéseket kapnak járatváltozásokról vagy a legközelebbi biztonsági kapukról, így az adatalapú fejlesztések érezhetően gördülékenyebb élményt nyújtottak a helyszínen.

Fedex: Az elveszett ügyfél visszaszerzése – adatvezérelt megközelítéssel

A FedEx új szintre emelte az ügyfélszegmentációt és a visszanyerési stratégiákat. A Marketing Cloud és az AI vezérelt elemzések révén személyre szabott kampányokkal aktiválták újra az inaktív ügyfeleket. Egyedi e-mail kampányokat indítottak kisvállalkozások számára, akik korábban ritkábban szállítottak – az AI-alapú elemzések alapján az ideális időzítéssel és személyre szabott ajánlatokkal sikerült őket újraaktiválni.

Casey’s: Adatstratégia a gyors növekedés szolgálatában

A közel 2900 üzlettel rendelkező Casey’s önkiszolgáló üzemanyagot, élelmiszerek és frissen készített ételek (pizza, fánk) széles választékát kínálja. A Casey’s a Data Cloud és a Marketing Cloud eszközeit használta a vásárlói adatok konszolidálására és monetizálására. A dinamikus növekedés kihívása – különböző rendszerekből származó adatok széttöredezettsége – miatt elengedhetetlenné vált egy központosított, skálázható ügyfélélmény-stratégia, amely valós idejű, személyre szabott kommunikációt tett lehetővé minden csatornán.

meet the presenters

No items found.

Stratégiai tudás, ami előnyt jelent

Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.

Download your resource!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.