A díjnyertes Salesforce tanácsadó, a United Consult nemzetközi példákon (Forma-1, FedEx, Heathrow, Casey’s) keresztül mutatja be, mire képes a Data Cloud, az Agentforce és a Marketing Cloud – hazai enterprise cégek számára is. Regisztrációhoz kötött szakmai webinár dedikáltan marketing, CRM, IT és digitális transzformációs vezetőknek.

A nagyvállalatok számára az egyik legnagyobb kihívás ma, hogy a széttagolt, külön rendszerekben tárolt adatokat egységes, valós idejű ügyfélképpé alakítsák. A több mint ezer alkalmazást használó szervezeteknél az adatok gyakran beragadnak a háttérrendszerekbe – ez pedig nemcsak lassítja az innovációt, de rontja az ügyfélélményt is.
A webinár során nemzetközi sikersztorik – többek között a FedEx, Heathrow és a Casey’s – segítségével mutatjuk meg, hogyan használható a Salesforce az adatok aktiválására, és miként képes egyetlen platformon keresztül megalapozni a megbízható AI használatát – akár több tízezer vagy milliós nagyságrendű B2B és B2C ügyfélkapcsolat kezelésében is.
A webinár során választ adunk:
Fedezd fel, hogyan válik az adat a jövő vállalatainak legnagyobb erőforrásává – nem elméletben, hanem éles, globális példákon keresztül.
Kiknek ajánljuk?
Időpont:
2025. május 22. – 10:00 óra
Helyszín:
online
Regisztrálj az űrlap kitöltésével az egyedi csatlakozási linkkért, ha mégsem tudsz részt venni az eseményen, a webinár felvételét elküldjük a megadott e-mail címre!
A Forma-1 a Salesforce-szal közösen épített egy adatvezérelt marketing ökoszisztémát, amely globális szupershow-vá formálta a versenyeket. A Data Cloud valós idejű integrációja révén személyre szabott tartalmakat, élő statisztikákat és kedvenc pilótára szabott élményeket kínálnak – új szintre emelve a rajongói kapcsolatot.

Egy repülőtér, ahol minden másodperc számít: a Heathrow a Salesforce Data Cloud segítségével optimalizálta az utaskezelést, ügyfélszolgálatot és belső működést. A cél: gyors, kontextus-alapú reakció az adatok folyamatos elemzésével. Az utasok személyre szabott értesítéseket kapnak járatváltozásokról vagy a legközelebbi biztonsági kapukról, így az adatalapú fejlesztések érezhetően gördülékenyebb élményt nyújtottak a helyszínen.

A FedEx új szintre emelte az ügyfélszegmentációt és a visszanyerési stratégiákat. A Marketing Cloud és az AI vezérelt elemzések révén személyre szabott kampányokkal aktiválták újra az inaktív ügyfeleket. Egyedi e-mail kampányokat indítottak kisvállalkozások számára, akik korábban ritkábban szállítottak – az AI-alapú elemzések alapján az ideális időzítéssel és személyre szabott ajánlatokkal sikerült őket újraaktiválni.

A közel 2900 üzlettel rendelkező Casey’s önkiszolgáló üzemanyagot, élelmiszerek és frissen készített ételek (pizza, fánk) széles választékát kínálja. A Casey’s a Data Cloud és a Marketing Cloud eszközeit használta a vásárlói adatok konszolidálására és monetizálására. A dinamikus növekedés kihívása – különböző rendszerekből származó adatok széttöredezettsége – miatt elengedhetetlenné vált egy központosított, skálázható ügyfélélmény-stratégia, amely valós idejű, személyre szabott kommunikációt tett lehetővé minden csatornán.

Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.
