ebook
whitepaper
webinar

Nem csak CRM: így támogatja a Salesforce a teljes vállalatot

Már használjátok a Salesforce-t, de még mindig csak CRM-ként gondoltok rá? Ideje új szemmel nézni a platformra! Egyre több vállalat fedezi fel, hogyan lehet Salesforce alapokon komplett üzleti folyamatokat digitalizálni, egyedi célrendszerek bevezetése és extra költségek nélkül. Most konkrét hazai példákon keresztül mutatjuk meg, hogyan válhat a Salesforce vállalati operációs platformmá – nem csak a sales, marketing területek, hanem az egész szervezet számára.

Csatlakozz a webinárHoz!

Ha a Salesforce-t „csak” CRM-ként ismered, mi megmutatjuk, hogyan lehet rugalmas, jövőbiztos vállalati működésed motorja.

A világ legnagyobb vállalatai már rég nem csak értékesítésre használják a Salesforce-t, hanem operatív működésüket építik Salesforce alapokon. Digitális platformként a Salesforce képes leváltani különálló rendszereket, csökkenti az üzemeltetési költségeket és felgyorsítja a fejlesztéseket.

Most valós, hazai példákon keresztül láthatod, hogyan használnak vezető cégek egyetlen platformot költségvetés-menedzsmentre, partnerkezelésre vagy logisztikai folyamatok digitalizálására.

Ismerd meg három kiemelkedő sikertörténetünket az energiaipar, a globális médiaszolgáltatás és a telekommunikáció területéről

Digitális transzformáció: Üzleti folyamatok fejlődése a manuális munkától az automatizálásig és AI-ig.

Lépéselőny a versenytársakkal szemben az innovatív technológiákkal!

Kiknek szól? Ha üzleti döntéshozó vagy a digitalizáció, operáció vagy üzletfejlesztés területén, vagy IT fejlesztési vezetőként felelős alkalmazások bevezetéséért, akkor ez a webinár neked szól.

Időpont: 2025. november 4., 10:00 - 11:00

Helyszín: Online

Megnézem a felvételt
Trusted by
No items found.
10:00 – 10:20

Nem csak CRM: Salesforce, mint vállalati operációs platform

Hogyan támogatja a Salesforce a komplex, nem-klasszikus üzleti folyamatokat globális környezetben? A beszélgetés során egy világhírű média szolgáltató ügyfelünk, partner menedzsment esettanulmányát mutatjuk be, valódi rendszerből vett demókkal.

Előadók: Vénkuti Krisztián (United Consult), Mátrai Géza (Salesforce)

10:20-10:40

Üzleti igényből rendszermegoldás – gyorsan, célplatformon

Ügyfelünkkel a Vantage Towers-el közösen mutatjuk be, hogyan támogatja a Salesforce a költségvetés-menedzsmentet egy telekommunikációs infrastruktúra-szolgáltatónál.A beszélgetés során szó esik a megvalósítás hátteréről, kihívásokról és arról, hogy hogyan lehet egy már meglévő platformot továbbgondolni új felhasználási területeken.

Előadók: Tilly Dóra (United Consult), Sztankóczy Péter (Vantage Towers)

10:40-10:55

Hatékony B2C operáció Salesforce-szal az E.ON-nál

Ügyfelünk az E.ON esettanulmánya alapján bemutatjuk, hogyan támogatja a Salesforce a B2C ügyféligények kiszolgálását, a klímaberendezések készletkezelésétől a telepítésen és karbantartáson át a delivery folyamatok digitalizálásáig. Az demókkal tarkított bemutató jól szemlélteti, hogyan válhat a Salesforce a napi operáció alapjává.

Előadó: Stemler Dávid (United Consult)

meet the presenters

No items found.

Stratégiai tudás, ami előnyt jelent

Merüljön el a legfrissebb iparági trendekben és bevált megoldásokban, amelyek támogatják az IT-stratégiai döntéshozatalt. Ingyenesen letölthető anyagaink segítik abban, hogy szervezete agilisabban reagáljon a változásokra, optimalizálja folyamatait és üzleti értéket teremtsen a technológia által.

Download your resource!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.